Reklamacje i zwroty

 ZWROTY TOWARU

 

Zwracany produkt z załączonymi dokumentami ( numer konta i dane do zwrotu + paragon/faktura) należy odesłać na adres: 

Swing Katarzyna Rupińska,

ul. Klimczaka 1

02-797 Warszawa

 

Informację o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (informację o zamiarze zwrotu towaru) można

Od momentu zgłoszenia "zwrotu" liczony jest 14-dniowy okres na odesłanie towaru.

 

Mogą Państwo również bezpośrednio odesłać do nas zwracany produkt  w terminie do 14 dni od daty dostarczenia paczki (wówczas nie muszą Państwo zgłaszać wcześniej chęci zwrotu towaru) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (formularz dołączony jest zawsze do przesyłki). W formularzu należy szczególnie dopilnować prawidłowości podanego numeru rachunku bankowego oraz numeru zamówienia. 

 

Formularz zwrotu towaru dostępny jest również na naszej stronie. 

 

Akceptujemy zwroty zakupionych na naszej stronie produktu jeżeli:

  • Posiadają komplet papierowych metek
  • Nie noszą śladów użytkowania

Niezbędny do  zwrotu jest dowód zakupu (paragon, faktura VAT, bądź wyciąg z rachunku bankowego).

Aby zwrócić produkt, przygotuj informację z numerek konta do zwrotu oraz załącz do niego dowód zakupu (paragon fiskalny lub fakturę VAT).  

 

 

Zwroty realizowane są w terminie do 14 dni od daty dostarczania do nas przesyłki zwrotnej. Zwrot środków następuję w takiej samej formie i na konto z którego dokonano płatności. Jeśli jednak forma zapłaty to za pobraniem kurierowi, wtedy zwrot następuje na rachunek podany w formularzu zwrotu. 

 

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient, który zawarł umowę na odległość może od niej odstąpić, bez podania przyczyny w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy (od terminu doręczenia przesyłki)
  2. Po upływie terminów, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia bez podania przyczyny wygasa.
  3. Wykonanie przez Klienta uprawnienia do odstąpienia od umowy w zakreślonym w pkt. 1 terminie, otwiera termin 14 (czternastu) dni na zwrot towaru.
  4. W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu i przesłać go na adres: shop@swingfashion.pl. Klient może również wypełnić formularz zwrotu i przesłać go drogą elektroniczną na adres: shop@swingfashion.pl. Wzór formularza zwrotu dołączony jest do paczki. Skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres shop@swingfashion.pl  jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

 

Zwrot należy wysłać na adres: KLIMCZAKA 1, 02-797 WARSZAWA, BUTIK SWING

 

Klient może także zwrócić przedmiot zamówienia w jednym z 3 butików SWING (poniżej dane adresowe punktów):

- Warszawa (Klimczaka 1)

- Białystok (Świętojańska 15)

- Zakopane (Krupówki 29)

 

Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z wypełnionym formularzem zwrotu (odstąpienia od umowy) oraz dowodem zakupu np. paragonem, fakturą VAT lub innym dowodem zawarcia transakcji (np. potwierdzenia płatności kartą czy wyciągu z konta), do Punktu Odbioru nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawca o Odstąpieniu, niezależnie od wybranego sposobu złożenia oświadczenia o Odstąpieniu lub sposobu odbioru zamówionego towaru.

 

  1. Niezwłocznie - to jest możliwie najszybciej, mając na względzie okoliczności miejsca i czasu - po otrzymaniu formularza odstąpienia od umowy lub innego, jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, Sprzedawca dokonuje potwierdzenia jego otrzymania na trwałym nośniku, na przykład pocztą elektroniczną.
  2. W przypadku Odstąpienia Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawca, zgodnie z III.6.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia (14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zwrotu od Klienta).
  3. W przypadku zwrotu części zamówienia koszty dostawy nie są zwracane. W przypadku przedpłaty (przelew, płatności online – PayU, Dotpay, Paypal) zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, w przypadku płatności za pobraniem zwrot będzie wykonany na numer rachunku bankowego podanego w formularzu zwrotu.
  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu (odesłania/przekazania/opakowania) rzeczy, z tym, że w przypadku, gdy zwrot został zostawiony w Punkcie Odbioru Klient nie ponosi żadnych kosztów. W szczególności Klient proszony jest o zastosowanie takiego sposobu opakowania zwracanych rzeczy, które pozwolą na zabezpieczenie przesyłki w sposób odpowiadajmy jej rodzajowi - na przykład przeciw uszkodzeniom w trakcie transportu.
  5. Sprzedawca, w przypadku gdy Klient składając zamówienie wyraził chęć otrzymania faktury VAT, może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia korektę faktury sprzedaży wraz z automatyczną prośbą potwierdzenia otrzymania wiadomości.
  6. Towar podlegający zwrotowi nie może mieć śladów użytkowania. Bardzo prosimy o odsyłanie towaru wraz z kompletem metek w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce. Towar za każdym razem jest sprawdzany zarówno przy zwrocie w punkcie (w butiku) jak i przy odbiorze paczki ze zwrotem.

 

REKLAMACJE

 

  • Reklamacji podlegają wady ukryte powstałe z winy producenta
  • O niezgodności towaru z umową należy poinformować zespół swingfashion.pl najpóźniej 14 dni, od daty stwierdzenia niezgodności
  • Reklamacja zostanie rozstrzygnięta w ciągu 14 dni roboczych. Wszelkie informację odnośnie reklamacji zostaną niezwłocznie przekazane Klientowi. 
  • Niezbędny do reklamacji l jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub faktura VAT) oraz wypełniony formularz reklamacji - dane kontaktowe klienta, adres do dostarczenia paczki oraz opis zaistniałej wady
  • W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

Szczegóły procesu reklamacji

  1.  Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana na wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.
  2.  Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.
  3. Towar reklamowany można dostarczyć osobiście do butiku, bądź przesłać na adres: Butik Swing, Ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa.
  4. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie niezwłocznie przekazana Klientowi w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamacji. 
  5.  Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.
  6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

 

Formularz zwrotu do pobrania 

Link do elektronicznego formularza zwrotu 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail i otrzymaj -10% na pierwsze zakupy!
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium